Copilaria de atunci si acum

Am fost in prima zi de scoala la liceul unde am invatat pentru patru ani de zile si mi-am dat seama de un lucru: cu trecerea timpului, bobocii vin cu mult mai multe figuri, impresii, relatii si toti sunt cu nasul pe sus, iar asta nu se schimba niciodata, urmatoarea generatie va fi mai aroganta si tot asa. 

Copilaria s-a schimbat total, defapt nu cred ca mai exista. Toti pustanii se comporta ca niste adolescenti aproape maturi, iar obiceiurile sunt aceleasi.

Copilaria noastra a fost frumoasa pentru ca a fost simpla. Noi in timpul liber bateam mingea pe teren, ne alergam unul pe altul pe drumuri sau ne adunam sa citim bancuri sau sa ne povestim povesti de groaza (asta se intampla dupa ce se intuneca), iar replica de baza era cand ii spuneai mamei "mai stau 5 minute afara". 

Noi ne bucuram la jocuri cu constructii poduri, iar atunci cand aveam ocazia sa jucam multiplayer, alegeam de fiecare data jocuri cu lupte in 2, iar jocurile acestea erau flash, nu cu grafica spectaculoasa si nici cu misiuni complicate. Jocurile noastre pe calculator erau simple si amuzante, acum sunt sangeroase si cu un puternic impact asupra copiilor.

Am ramas gura-casca cand am vazut o canapea intr-un club plina cu pustani de maxim 14 ani. Eu la acea varsta ma rugam de ai mei sa ma lase sa stau la calculator cu o ora in plus sau sa ma lase pana la 10 afara, acum acesti pusti rup alcoolul in doua si trag din tigari ca din dulciuri.

Nu suntem pe drumul cel bun, sincer.

Trimiteți un comentariu